Hoogste waardering Consumentenbond 2021 voor RegioBank

DOETINCHEM/ZELHEM - In het panelonderzoek van de Consumentenbond haalde RegioBank ook dit jaar weer de hoogste cijfers. Klanten beoordeelden RegioBank met een 9,7 voor algemene tevredenheid. Ook op de andere onderdelen werd RegioBank -voor het vijfde jaar op rij- als beste beoordeeld. 

De Consumentenbond vraagt jaarlijks aan consumenten wat ze van hun bank vinden. Dit jaar werd ruim 12.000 consumenten gevraagd hun oordeel uit te brengen aan de hand van vier categorieën. RegioBank scoort op alle fronten het hoogste cijfer. Een 9,7 voor de algemene tevredenheid, een 8,9 voor service én voor internet- en mobiel bankieren en een 8 voor de kosten.

René Engelen, zelfstandig adviseur RegioBank: “Dit geeft aan dat onze klanten de persoonlijke dienstverlening en de digitale mogelijkheden om te bankieren hoog waarderen. Dát is precies de reden waarom wij het belangrijk vinden dat wij fysiek dichtbij de klant zitten. Voor een vraag of advies kan de klant gewoon even binnen lopen. Firimass BV is als Zelfstandig Adviseur van RegioBank een onafhankelijke tussenpersoon. Naast de producten van RegioBank adviseren en bemiddelen wij ook in producten van andere aanbieders. Behalve voor spaar- en betaalproducten; daarin bemiddelen wij exclusief voor RegioBank.”

Over RegioBank
RegioBank is al ruim 100 jaar actief in de buurt. In kleine dorpen en kleine steden zijn de Zelfstandig Adviseurs van RegioBank een vertrouwd gezicht. Zij kennen hun klanten en weten hoe belangrijk een leefbare buurt is waar iedereen zich thuis voelt: bewoners, ondernemers, verenigingen en stichtingen. Om het buurtgevoel te vergroten steunt RegioBank samen met het Oranje Fonds lokale projecten. En regelt de klant zijn bankzaken gewoon in de buurt.
Dat is RegioBank, de buurtzame bank. RegioBank is onderdeel van de Volksbank, samen met SNS, ASN Bank en BLG Wonen.


consumentenbond.nl 

www.regiobank.nl

Meer berichten
 

Dagelijks het laatste nieuws in je mailbox ontvangen?

Aanmelden